Idealno radno mesto - saveti za uređenje poslovnog prostora

Idealno radno mesto - saveti za uređenje poslovnog prostora

Pored naših domova, najviše vremena provodimo u kancelarijama i poslovnom prostoru, pa zašto onda i taj prostor ne bismo učinili prijatnijim i za boravak?

Bilo da ste vlasnik kompanije ili jednostavno želite da unapredite vašu kancelariju ili radni prostor, ovo je tekst za vas!

Uređenje prostora će naravno zavisiti i od tipa delatnosti koju obavljate. Mi ćemo pričati o onim stvarima koje se uglavnom mogu primeniti na skoro sve delatnosti.

Ulaz - prvi utisak

Ulazni deo objekta u kome se vaš radni prostor nalazi treba da bude uređen tako da uliva poverenje vašim klijentima, kao i da im u njemu bude prijatno. Ukoliko postoji više kancelarija iz jednog hodnika, vrata treba da budu jasno i vidno obeležena, sam hodnik treba da bude lepo osvetljen i uvek provetren i prijatnog mirisa. Koja god da je delatnost poželjno je da se tiho čuje neka ambijentalna muzika.

Izbegavajte radio stanice sa pop melodijama jer one često nisu primerene radnom mestu ukoliko će tu boraviti klijenti.

Ukoliko postoji prostor predviđen za čekaonicu, potrudite se da klupe i stolice za sedenje budu udobne.

Obavezno dodajte biljke, u zavisnosti od prostora veće ili manje, jer će one prostor učiniti prijatnijim.

Kancelarija - udobnost zaposlenih

Kako je ulazni deo vaša lična karta koju pokazujete klijentima, tako su kancelarije mesta gde zaposleni provode najviše svog vremena. Način na koji je uređena kancelarija može lako uticati na produktivnost zaposlenih.

Prvo, ljudi vole da im je udobno i da se na svom radnom mestu osećaju prijatno. Ako nam je negde neprijatno - tu ne želimo da provodimo previše vremena.

Kako onda urediti kancelarije?

To takođe zavisi od prirode posla, ali važe slični principi kao i za hodnike, s tim što je u kancelariji dozvoljeno i malo više ličnog pečata samih zaposlenih.

Kancelarije treba da budu osvetljene bilo prirodnom bilo jakom veštačkom svetlošću.

Tamnije kancelarije podstiču pospanost.

Ono što je još veoma bitno je i da u kancelariji ima dovoljno svežeg vazduha - ako ne postoji prozor koji se može otvoriti onda ventilacija mora savršeno da radi.

Mirisi i prijatni zvuci su takođe bitni, s tim što u kancelariji možete slušati muziku po izboru, posebno ako ne dolazite u direktan kontakt sa klijentima.

Što se tiče nameštaja, veoma je bitno da bude udoban za duže sedenje. u kancelariji može postojati i poseban deo za odmor - par udobnih fotelja i stočić. Što se tiče boja možete se držati boja firme ili odabrati novu temu.

Umetnost na zidovima, uredna komoda i cveće podižu kvalitet radnog prostora.

Što vam je u kancelariji prijatnije, to ćete biti produktivniji, a jedna od glavnih stvari za produktivnost je i urednost prostora.

Dekoracije

Već smo pominjali dekoracije kao jedan od načina da poboljšate svoj prostor, međutim, želimo da vam skrenemo pažnju na to da one treba da budu smirenog karaktera.

Foto-tapet grada ili prirode elegantno je i pametno rešenje. 

Biljke koje su dobre za kancelariju - sanseverija, krasula, dracena, potos i spatifilum samo su neke od biljaka koje odgovaraju ovoj nameni.

Prijatna atmosfera

Negovanje dobrih odnosa među kolegama jedan je od najvažnijih aspekata stvaranja dobrog radnog mesta.

Ne morate imati najboljeg prijatelja na radnom mestu sa kojim ćete deliti najintimnije detalje, ali jedan zdrav, poslovni odnos pun uvažavanja je ono što će vaše radno mesto učiniti boljim.

en iyi bahis siteleri
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač